Tervislik margariin

Avastasin superleiu! Leiva peale määrimiseks tervislik margariin. Leidsin selle Mahemarketist.

Landkrone_Bio_Plus_3_ml

Muidu tavalised margariinid on hüdrogeenitud taimerasvast ja väga ebatervislikud, neid ma ei osta. Olen siiani leiva peale määrinud kookosõli, kuid see on siiski kookose maitsega, kuigi sellega harjub ära. Kuid nüüd saan lihtsalt harilikku margariini leiva peale määrida, see on küll supertore! Võtke endalt elementaarsed asjad ära mõneks ajaks ja siis saage need tagasi ja näete, kui ilus järsku elu on ja kuidas väikseid asju saab hinnata! :D

EDIT, veidi aega hiljem:

tegin endale rasvhapete teema põhjalikumalt selgeks. see margariin on jah selles mõttes parem, kui teised, et ei sisalda transrasvasid, mis on äärmiselt ebatervislikud. küll aga on ta siiski tehtud päevalilleõlist ning sisaldab liiga palju omega-6 rasvhappeid, mida meil on tänapäeva toidusedelis liiga palju.

Uurisin ka uuesti Royal Green odourless kookosõli kohta. Selgub, et sellelt on kookose lõhn ja maitse ära võetud auruga, mitte lahusteid kasutades. seega võib seda toodet kasutada küll ning kookosõli on kahtlemata väga tervislik. niisiis, lähen selle peale siiski tagasi!

2 kommentaari “Tervislik margariin

  1. Muide, kas tead, et kookosõli on kahte sorti – refineeritud ja rafineerimata ja ühel pole mitte mingit kookosmaitset. Mina ostsin mahemarketist Royal Green kookosmaitse- ja lõhnavaba kookosõli ja see on täiesti maitsetu.

  2. seda ma tean jah. aga ma üritan mitte eriti süüa rafineeritud asju, sest seal on kasulikke asju vähem sees.

Lisa kommentaar